Vereniging

Smash-In is een vereniging met ongeveer 30 leden. Deze leden vinden het leuk om wekelijks een balletje te slaan en nog wat na te praten in onze kantine.

Smash-In kent een gezellige recreantengroep die uit ongeveer 12 senioren bestaat. Op woensdagochtend spelen zij in de Evert van Benthemhal en een paar keer per jaar doen zij mee aan een recreantentoernooi in de regio. Zowel onder elkaar als met de recreanten van de andere clubs bestaat een hechte band.

Ondanks dat Smash-In een echte gezelligheidsvereniging met een recreatief karakter is komt de meer prestatie gerichte speler ook aan z’n trekken. Op maandagavond is er een trainingsgroep die zich 1x in de 2 weken fanatiek in het zweet werkt. In de groep zitten beginnende spelers maar ook competitiespelers die op vrijdagavond in de competitie van de afdeling Oost spelen.

Voor meer gedetailleerde informatie en een sfeer impressie moet je zeker even de site verder bekijken. Nog beter is het om een keer mee te spelen! Op maandagavond  en op woensdagochtend ben je van harte welkom.